ELS MASQUES A MONTMELÓ 2009



Aquest diumnege 26 d'abril (sota una tempesta impressionant) un total de 8 masques van anar a deixar la seva emprenta en el circuit de Catalunya, a l'estil Ferrari o Ducati el color vermell va tornar a destacar al circuit, agafant les corves com ningú i fent unes apurades de frenada dignes del millor Valentino Rossi!!!.


ANXO (38:57) aquest nano, cada vegada fa més por, sembla que no hi sigui, sembla que no faci res, però a la que es possa unes sabatilles d'ateltisme, es transforma i deixa morts a tots els seus companys! Felicitat Anxo! el sub 38' el tens a tocar!


PATATA (39:55) tot i la conspiració que creu que estem fent en el si del club, ell es va sobreposar a les adversitats i va aconseguir una magnífica marca, I SENSE VOMITAR!!!!


BOB (40:26) està clar que aquest xaval no és normal, en una de les curses amb més pujades de Catalunya (no sé si el senyor anònim hi estarà d'acord) aconsegueix la seva millor marca. FELICITAT BOB!!!
TIRIS (41:30) la tàctica d'entra a boxes a canviar les rodes de sec per les de mullat a la última volta no va servir perqué recuperés el temps perdut!
NASCLETE (41:44) l'home que es va pujar a tots els pianos, que millor agafa les corves -sense retallar- va veure com el circuit afavoria la seva tàctica "retalladora".
QUEEN (41:50) no, si ja diem que aquest home no és normal, si li posses una cursa en baixada fa 50 minuts, ara bé tu li dónes una cursa amb pujades i es transforma, contra més dur millor!!
JORDI ESPINAR (42:33) encara que no va possar a les fotos, ell hi va ser i va aconseguir una super-marca, FELICITATS JORDI!!!
PAU (42:44) la seva primera cursa després de la marato, no podia sortir millor, el cos encara s'està recuperant de l'animalada de fer 42,195 km...
PEP (46:54) els 24 fortasec que es va fotre just a la linea de sortida, va fer que pogués concluir la cursa sense cap mena de problema, aquest senyor és un crack!!!
FELICITATS A TOTS!!!!
TIRIS

6 Comentaris:

Bernie ha dit...

Felicitats Masques!

Patata ha dit...

Ja m'he possat en contacte amb el Losantos per explicar-l'hi la meva teoria de la conspiració...
Qui sap fins on hauria pogut arribar amb uns slicks nous (podria haver patinat a la recta final però...)i una samarreta ajustada a la meva talla (que el Titris i l'Anxo es van preocupar de no proporcionar-me jejeje)que no fes de vela amb el vent amb contra a les pujades...
Bromes a part cal dir que el comentari es mig erroni, gràcies al màgnific vent en contra que em vaig trobar als últims 300m, quan anava tranquilament a passar per sota dels 40' vaig haver d'esprintar com un animal, amb les conseqüents arcades promeses en el seu dia a l'Oscar, aixó si aquest cop un vegada passada la línia d'arribada i sense arribar a treure... llastima!

Visca els Masques! Hem d'avançar posicions a la classificació. De moment el Panxo i jo ens hem apuntat a la cursa de la policia local de Mataró aquest dissabte!

Anxo ha dit...

Aviam parracs !!!! Al Marc no li heu de fer cas, i menys encara donar-li corda !!! Avui li portaré les seves bambes i ja no tindrà més excuses.

Per cert, als comentaris ens hem deixat el nostre il·lustre membre de la Garriga, en Jordi Espinar, que amb una magnífica marca de 42:33 es dedica a baixar la seva MP en un minut per cursa !!

Bé companys ja friso per fer la propera cursa amb tothom (Nou Barris??), mentrestant anirem amb el Marc al cros de Mataró.........espera, que en Bob també ve !!! jejeje t'hem pillat BOB el Silenciós !!!

Apa doncs fins el proper entreno.....aquesta tarda !!

Patata ha dit...

Per cert estic molt tieso, avui em presentare al gimnas però no crec que passi de la el·liptica i poca cosa més...

Bob ha dit...

Aqui va la meva. Molt bona cursa a Montmelo, em desperto com sempre aquests dies pensant que collons "fotu" jo aquella hora sent festiu, agafo el cotxe i cap a la Meridiana, tothom arriba puntual i enfilem cap el Valles Oriental... ALTOOOO, el Patata demostrant que a sota d´aquelles fosques ulleres s´amagava un home ben despert s´adóna que falta en Pau...
Arribem a Montmelo i comença el festival Paparazzi del Pep ( gracies per les fotos). Collons quin fred amb la samarreta de tirants!!! escalfem i a correr. Vaig amb el Tiris fins al km 4 a bon ritme a la pujada ell apreta i prefereixo guardar forces. A la segona volta veig que avui serà un gran dia per fer marca, la sorpresa del vent i la pluja m´agafa a la recta de meta, apreto les dents i entro en 40´26 rebaixant en gairebé 2 min la meva millor marca, Mort però molt satisfet!!

FELICITATS A TOTS MASQUES!!

El porquet ha dit...

Aquí tothom rebaixa marques.... comença a ser sospitós... en fi, se us felicita de tot cor!!!
A mi, les nenes del Briatore sí que em van fer rebaixar les marques, els tangues i els lligacames!!!