CURSA MONTMELÓ


Després de la cursa de Bombers on els atletes del nostre club van estar esplèndits, arriba la que ja es un altre classic en les curses de Catalunya, la cursa de 10 km al Circuit de Catalunya. Es disputarà el proxim 26 d´abril a les 10 del matí i el preu es de 12 euros. Hi ha molts motius per disputar aquesta cursa, un d´ells per als qui com jo no l´hem fet mai, es coneixer el circut per dins i comprovar si es veritat que es una de les rectes on es pot agafar mes velocitat de tots els circuits??, una altre motiu, es que aquesta es puntuable a la Lliga Championchip, a part del "pique" per el lideratge, com a club em de pujar posicions i com a minin passar a les Panteras. Segurament el motiu mes important però és que a diferència de la majoria de curses, aquesta es disputa per un motiu solidari: La lluita contra l´esclerosi múltiple. Es disputen diferents curses durant el matí: 10 km, 3 km, 1 milla, patins en diferents distancies i curses infantils.... Bé ja direu que us sembla, aquest es el link per fer les inscripcions. http://mitjaterrassa.com/Inscripcions/tabid/54/language/es-ES/Default.aspx
SALUT I KMS.

7 Comentaris:

Anònim ha dit...

Au, vinga, valents, que aquesta sí que fa baixada!!! (Ja veureu, ja, quines pujadotes...)
Si no la feu amb cotxe, ja podeu anar ben preparats.

Bob ha dit...

Benvolgut anònim,veig que estas molt interessat en les noticies del nostre club, cosa que celebro, per el teu comentari et recomano que no surtis mai de l´asfalt i t´endinsis en els boscos i paratges de, per exemple Collserola, doncs son senderons on no i podràs accedir amb cotxe, si del circuit de Catalunya en dius pujadotes no se pas que en dirias...

Anxo ha dit...

Company anònim...... per on comencem aquest cop...

Bé, primer de tot insisteixo a que et facis integrant del nostre club, ja que pels teus comentaris hem observat que li tens molt d'apreci ;-).

Després de deixar clar a l'anterior intervenció la diferencia entre circuit tancat i obert, i partint de la base que Montmeló és un circuit tancat (per lo tant has de recordar que es puja el mateix desnivell que es baixa) et diré que efectivament les pujades de Montmeló (que són tres) són bastant dures sí senyor, però en curses urbanes n'hi han de més dures (et recomano Parets, Nou barris i fins i tot la última rampa de Premià!!).

En tot cas celebrem que ens segueixis amb tan de delit el nostre blog.

Fins la propera entrada !!!! ;-)

El porquet ha dit...

Estimats Masques (i anònim). Aquesta és la MEVA cursa!!!! En aquesta cursa vaig perdre la virginitat atlètica fa un parell d'anys i la cosa va ser un fracàs estrepitós. Al més pur estil Raikkönen, als 5 kms, em vaig desviar cap als boxes. Literalment vaig prendre el desviament i me'n vaig anar a passar l'ensurt de la primera cursa de la meva vida a l'ombreta dels boxes.... Vaig patir com una truja i vaig dir "MAI MÉS" (un clàssic). Però l'any passat, amb l'espineta clavada i algunes curses ja en el CV, vaig decidir tornar-m'hi a enfrontar. No us diré quins cants de sirena vaig sentir quan m'aproximava a boxes i pensava en les tres pujadotes que havia de tornar a fer!!!! Però com el millor Ulisses mitològic vaig decidir emprendre la darrera volta al circuit, i vaig acabar!!! Mort, però vaig acabar!!!. I vaig tornar a dir "MAI MÉS!"...... Continuarà?

Josep ha dit...

Ep companys! ja m'hi he inscrit. Prometo fotre'm un pot de fortasec http://www.prospectos.net/fortasec_capsulas#toc1 per aguantar com un autèntic Masca les possibles incidències abans i durant la cursa no haguessim de ficar els pneumàtics d'aigua.

Ja direu com quedem, adeu!

Bob ha dit...

Ep Pep, potser si no et fotesis els festivals que et fots no et caldria la medicació.
Missis, la clau es portar el famós difusor.

Josep ha dit...

Ep Masques, com quedem per diumenge, alguna proposta? ja direu que jo aquesta setmana possiblement no podre anar massa pel club.